10 dagar kvar!!

Ja nu är det bara 10 dagar kvar till bf. Jag hoppas iofs att hen skall titta ut tidigare, börjar få så ont nu och det börjar bli jobbigt. Igår hade jag så ont i ryggen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och jag är så lättretlig nu för tiden. Tur att jag har världens bästa son och sambo som båda tar hand om mig och visar förståelse för hur jag mår.

Jag har precis varit och hämtat Jonathan (för en timma sedan) från dagis och nu har vi mys i soffan. Nu väntar vi på Robbin men vi vet inte riktigt när han kommer hem idag, han skulle till Borås en sväng (genom jobbet).

 

Under tiden Jonathan varit på dagis har jag tagit en lång kort promenix (kan man säga så?) och jag har haft väldigt mkt förvärkar. Jag har ju ngr dagar jag gissat på att bebis skall titta ut och idag var en av dom.. men det verkar som att jag får vänta ytterligare ngn/ngr dagar. Har även gissningar på tor el fre. Spännande.. imorgon är det inte längre tvåsiffrigt kvar till bf :)

 

Bilden tagen i söndags innan vi skulle ut å ta tag i vedsågning/klyvning. På kvällen snaggades han på egen begäran (Robbin hade klippt av sig håret)Jonathan innan vedsågning/klyvning i söndags. I söndags kväll snaggades han av egen begäran (Robbin hade precis klippt sig).  


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sötisen Tantan :-)



Kom ut nu lilla skruttungebebisen!



Du! Hur många besökare har du haft i bloggen idag?

2010-04-19 @ 18:00:04
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: risi

Jag hade haft ungefär 150st unika mer än jag brukar :)

2010-04-20 @ 09:45:16
URL: http://risi.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Va kul :-)

2010-04-22 @ 22:08:49
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0