7 dagar kvar

Ja idag är det en vecka kvar tills bf. Jag hade hoppats på att hen skulle tittat ut vid detta laget men det kan ju ske när som helst. Ingen ide att bli deppig innan man passerat bf datumet iaf..

Är huur trött som helst, vill bara sova och vara ifred. Var iväg och kollade blodtryck och sånt idag och allt såg bra ut. Nu har det börjat... folk hör av sig och undrar om bebis inte har kommit än.. lite smått irreterande för dom vet ju att dom kommer få ett samtal eller sms när bebis kommit.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag vill också ha sms när hen kommit :-) 0702-717775 så slipper jag kolla din facebook 1000 gånger om dagen för och se om någon skrivit grattis ;-) eller ännu hellre: MMS :-D



Synd att det inte blev idag som jag gissat. Får väl gissa om. Samma vikt, längd och klockslag men byter kön hahaha och nya datumet då? ja det är ju 38+6 idag så 39+2 blir väl då på söndag så jag får gissa på söndag. hadde varit kul om Jonathan, Elmer och bebis varit födda på 39+2 alla tre. Så 25 april då. jag hoppas fortfarande på en tös men jag GISSAR på en pojk för jag tänker "han" hela tiden. har "HAN" kommit än osv, fast det kanske beror på att det är en massa pojkar hela tiden ;-)



Kämpa på nu. Nära är det ju i vilket fall <3 kram.

2010-04-22 @ 22:07:50
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag glömde skriva att du gärna får publicera kommentaren fast jag skrev mobilnumret, det gör inget att det syns. Jahapps, nu borde det sätta igång om du inte ska gå längre den här gången än förra. Håller tummarna för jag vet ju hur pissigt det är i slutet.

2010-04-24 @ 11:52:34
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0