Glad Påsk

Vaknade med världens baksmälle huvudvärk.. precis som jag gjort dom senaste dagarna. Förstår inte riktigt vad det beror på, men det går iaf över efter ngn timma.

Idag har vi varit i Ullared å shoppat lite. Det var rätt mycket folk, men inga problem att gå inne i affären.
Största problemet var väl mina förvärkar som jag hade konstant när vi gick i affären. Jag har även haft mkt förvärkar dom senaste dagarna. Igår trodde vi nästan att det var dax, började precis som dom riktiga värkarna gör, och stegrade i smärta under några timmar... men sedan dog det ut.

Snart blir det ägg och sillmacka och efter det blir det bara att ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Om du har tur så öppnas du lite i förväg så blir det snabbt och enkelt sen :-) bara det inte blir FÖR snabbt ;-)

2010-04-04 @ 00:41:50
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0