idag är det BF

Ja nu är jag framme vid bf. Nedräkningen är avslutad, nu kan lill*n komma när som helst. Helst sätter det igång redan idag. Tänk, jag trodde aldrig att jag skulle behöva gå över tiden. Men bebis kommer när den är redo.
Igår hade jag starka förvärkar som gick över när vi gick och la oss.. värkarna var så kraftiga att jag knappt kunde gå eller stå still. Det kanske är nära nu iaf :)

Jonathan har kommit i ngn slags trottsålder, sååå bestämd och skall ha allt på sitt sätt. Får han inte som han vill blir det ett J**la liv hehe. Han är söt men det är rätt jobbigt när han är på det humöret. Han har sovit i sitt rum i sin säng nu hela veckan, tomt för oss ute i våran säng. Men det är rätt skönt att han kan sova hela nätterna i sin egen säng. Vid 6.30-7.00 kommer han inglidande i vårat rum med en av sina kuddar i handen och kryper upp brevid oss. *myyys*

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jo nog är de i trotsåldern våra små 07:or heeh MEN tänk också på att det är en jobbig tid för honom. Han känner att något är på gång, ni pratar om en bebis som ska komma, det är iordninggjort för att bebis ska komma, mamma är trött, det är spänd stämning osv. Det blir lätt lite oroligt och jobbigt. Alvin blev skitjobbig precis i slutet och började vakna på nätterna och sånt. Sen var det en väldigt jobbig tid precis efter också som kändes som 100 år men det var egentligen bara 1-2 månader innan Alvin landade igen.



Lycka till med allt :-)

2010-04-29 @ 11:24:38
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0