Ingen bebis än..

Ja, nu har jag gått längre än vad jag gjorde med Jonathan.. han är född v 39+2 kl 02.35 och jag är i  v 39+2 och kl är ca 10. Hade hoppats på att hen tittat ut vid detta laget, men ikke.

Igår stod vedsågning/klyvning på schemat, jag hjälpte till med det jag kunde försökte att inte bära för mkt men hade jätteont i ryggen på kvällen iaf. Jonathans mormor kom förbi med Jonathans kusin ngn timma, så det blev korv grillning och skottkärre åkning för dom små. För en gångs skull kunde kusinerna samsas och leka väldigt bra ihop utan ngr ledsna miner.

Nu skall jag återgå till vila eftersom jag fortfarande känner av gårdagens slit..

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Blir nästan som övertid för dig nu :-/ men när du ligger där med en skrikande, geggig liten sötnöt på bröstet kommer du genast känna "Yes! det var värt alltsammans! varenda minuts väntan!" kram

2010-04-25 @ 12:11:56
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0