mvc besöket

Det gick bra på mvc idag. hbvärdet var uppe i helA 110 NU :) Har gått upp 10kg exakt nu.. inte så farligt. Barnmorskan kollade även om jag öppnat mig eftersom jag haft så mkt förvärkar.. och jajjemen nästan 4cm.. så hon tror att det inte är så långt kvar nu.. men man kan ju gå över tiden även om man öppnat sig. Som omföderska är det ganska vanligt att man öppnar sig tidigt.

Bebisen har växt på bra det sista.. sf måttet låg på 34 nu.. inte så stor skillnad mot förra gången men bebisen känns större i magen. Hjärtljuden låg på 148-152... samma som vanligt.

Jag och lilleman var och handlade, behövde massa middagsmat. Frysen börjar bli tom och det är så tråkigt att inte kunna ha valmöjlighet om vad man vill ha till middag. Köpte på mig lite falukorv, fläskfile, köttfärs mm.

nu skall vi vila lite innan Robbin kommer hem från jobbet.. då kanske diskmaskinen blir inkopplad *hoppas* :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gött, men vänta inte för länge med att åka in när det sätter igång sen då ;-) jag gissar att det går räääser :-)

2010-04-13 @ 23:19:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar



Här får du en gissning:



17 eller 22 april kl 03:13



En liten gullig en på 48 cm och 2980 gram. Kön har jag haft olika känningar fram och tillbaka hela tiden både pojk och flicka men oftast flicka så jag får gissa på det. hade varit kul :-)

2010-04-16 @ 00:56:15
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Fast jag kom på: med sen avnavling så får ju bebis behålla sitt viktiga blod och kommer därför väga iaf 100 gram mer så jag addar 100 gram på min gissning :-)

2010-04-16 @ 17:17:46
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0