nä nu får det allt vara nog!!

Har haft en jättejobbig natt med en dunderförkyld 2.5åring. Det verkar som att förkyldningen aldrig kommer att släppa, han har ju varit sjuk/förkyld av och till i en månad nu.. iofs har även jag och Robbin också varit det. Det var extra jobbigt inatt då Jonathan hosta så han nästan kräktes och gnällde massor. Han ville inte sova brevid pappa som han brukar utan han ville ligga brevid sin mamma i soffan(vi sover i vardagsrummet sedan 1.5månad tillbaka pga jag inte kan sova i sängen, bara soffan som funkar utan att jag får ont. Robbin och Jonathan vill inte sova på ovanvåningen utan mig och sover på riktig sängmadrass i vardagsrummet)Problemet med att Jonathan skall sova brevid mig i soffan är att jag är höggravid och jag kan inte ligga som jag behöver om jag måste dela med mig av soffan. Men inatt tyckte jag så synd om lilleman att jag hellre såg att han sov bra än att jag skulle göra det.

Jag och Jonathan fick för oss att vi skulle städa idag på morgonen, det började bra iaf... men våran J***a dammsugare är sååå dålig. Den suger knappt ngt, så jag fick spel och åkte till skene järn och köpte mig en ny. Jag köpte Electrolux ultra silencer. Blev faktiskt förvånad över hur tyst den är.. hörs knappt :) När jag ändå var i affären passade jag på att köpa en bänkdiskmaskin... har kommit fram till att vi behöver en sådan här hemma.

Igår fick vi äntligen bebisens nalle som jag bett min mor att virka efter ett mönster som jag hittat i en tidning. Nallen är jättesöt :) skall nog försöka lära mig virka under mammaledigheten, hade varit kul att kunna göra sådana saker efter mönster. Jag hade ju träslöjd så har aldrig lärt mig att sticka och virka speciellt bra. Skall se om jag kan få till en bild på nallen.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nallen är jättefin och finare än i tidningen eftersomn ögonen sitter bättre placerade :-) Hoppas Tantan kryar på sig innan bebis kommer.

2010-04-12 @ 17:29:01
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0