Söndag igen

Veckorna går alldeles för fort. Hinner knappt göra något, det positiva är väl att förlossningen närmar sig med stormsteg. Jag skall till MVC på tisdag, skall bli roligt att bli lite uppdaterad med hjärtljud, sf mått och mina värden. Även vikten skall bli intressant att se... skulle gissa på en uppgång på max 12kg totalt, förra gången (3veckor sedan) var den 9kg.

Måste bara berätta lite om fåglarna som var i fläkten.. Robbin fick ut dem utan att dom smet in i huset.

Mina dagar nu det senaste stavas FÖRVÄRKAR, typ hela tiden. Börjar bli redigt less på att vänta på bebis nu. Men när man väntar på ngt gott kan man få vänta hur länge som helst. Bebisen är så stor nu att jag inte kan sitta, knappt ligga/stå heller. Bebis tar verkligen upp heela magen.. och jag börjar bli lite osocial, orkar inte träffa folk. Mest beror det nog på att jag har så ont hela tiden och då e det inte så lätt att vara tillmötesgående och glad.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Låter som att det är nära. Då brukar man bli en lite tvär och inåtbunden och osocial :-) snart snaart. Är så nyfiken på bebisen! :-)

2010-04-11 @ 14:12:02
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0