torsdag

Idag har inte hänt så mkt. Har legat i soffan hela dagen, och då och då hört massa fåglar som "bråkat" utanför fönstret. Men när jag gick ut i köket för en stundsedan så märkte jag att "fågelljudet" inte alls kom utifrån ett fönster... Det kom från spisfläkten.  Det betyder ju att ngr fåglar (ja det är inte bara en) har tagit sig ner i skorstenen och in till fläkten och på ngt sätt inte kommit upp igen.

Jag var klart tvungen att ringa Robbin, för detta är inget jag skulle klara av att lösa. Han skall ta tag i det när han kommer hem sedan. Men nu har jag faktiskt inte hört ngt på en liten stund, kanske *hoppas* har dom tagit sig ut tillslut. Jag vill ju verkligen inte ha in dem i huset, vilket risken är rätt stor om Robbin skall plocka ut dom.

Uschh!! typ hjärtklappning nu... gillar inte alls sånthär, blää!
Nej dom va inte borta, nu börjar dom igen.....


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

s är väl mysigt med husdjur? ;-)

2010-04-08 @ 13:48:10
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Robbin

som om att jag skulle slarva så att de flög ut i köket..? det gick ju lugnt och fint till. har tillochmed fixat så att de inte blir fler fåglar i skorstenen :)

2010-04-08 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0