Är sååå trött!

Det hela började eg igår kväll. Vid kl 22 var hela familjen trött (trodde jag) så vi borstade tänderna och gick och la oss. Efter ca 5min började Belle gnälla och det visade sig att hon inte var det minsta trött. Jag och Belle gick upp en stund, jag gjorde allt för att hon skulle somna (jag var ju trött som bara den). Tillslut, efter ca en timma sov hon.. Men jag, JAG kunde inte somna. Jag var jätte trött men det gick inte. Tillslut somnade jag vid 03.30.

Strax efter att Robbin åkt till jobbet (vid 06) väckte Jonathan mig. Oftast brukar jag kunna få honom att somna om, och om det inte funkar så brukar han leka i sitt rum så att jag åtminstone kan ligga och vila en stund till. Men vad tror ni att grabben gör? Jo, han VÄCKER Belle!! Om Belle vaknar är det kört.. då måste jag gå upp, vilket jag också gjorde. Trött, trött och trött...

Till saken hör att jag skulle åka till Berghem och vara hundvakt åt 6 nyfödda valpar kl 8 (därför den sista timmen var så viktig för mig att få vila). Hundpassningen gick bra, även om jag höll på att somna heela tiden. Vid 10.30 ringde Jonathans kusin Elsie och frågade om vi kunde leka med henne en stund. Så vi åkte dit och lekte vid 11 när min mor kommit hem igen.

Hemma hos Jonathans kusin fick jag lite avlastning iaf. Jag vaknade till ngt. Men nu när vi har kommit hem så kom tröttheten tillbaka, men inget av barnen vill sova så jag får hålla mig vaken ett tag till... kanske.. kanske får jag sova när Robbin kommer hem?

Jonathan är såå krävande hela tiden, tror att det beror på understimulans. Kommer bli skönt när han börjar dagis igen, de få timmarna där gör under. Nu har han varit hemma med mig i snart 8 v. Han ser framemot att få leka med sina kompisar och jag tror att det är vad han behöver.

Imorgon skall vi passa Elsie i ngr timmar vid 11 tiden. När hon är här skall hennes föräldrar på ultraljud.. såå mysigt. Jag hoppas jag får se på bebisbilden när dom hämtar Elsie :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

åå en liten kusin på G :-) mysigt!



Förstår att du är trött hua låter inte kul alls. Vet dock precis vad du menar med en understimulerad treåring hehehe så skönt att min börjat dagis igen och snart ska den understimulerade mamman få komma iväg till skolan med LÄNGTAR! :-) jag har ju bara varit hemma i 100 år nu...!!!

2010-08-03 @ 15:10:28
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0