Ons

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Det blir lätt så när man har så mkt annat hela tiden, även om jag är inne på nätet ngn gång/dag så orkar jag bara inte.

Jonathan började på dagis denna veckan. Han hade haft jättekul igår och han var överlycklig att han skulle dit idag med. Det finns ju inte ngr barn i hans storlek här som vi känner så det har varit jobbigt för honom dessa 2 månader att bara vara hemma med mig och Belle (robbin har inte haft ngn semester).

Belle växer så det knakar, hon har börjat använda storlek 68 nu.. hon kan ha 62 också utan problem. Belle kan nu ta sig framåt och bakåt ca 1meter.. ofta trycker hon in sig under bordet och somnar där. Hehe jag vet inte vad det är med mina barn... Jonathan knör in sig där när han vill sova också :)

Det går fortfarande bra med ammningen och hon får ersättning 1-2ggr/dag. Hon sover bra på nätterna och vaknar mellan 5.30-7.30. Helt oK!

Jag har börjat med spinning. Jag trodde att det skulle vara sjukt tråååkigt. Men det är jättekul och bra träning. Det bästa är ju att man kan bestämma själv hur jobbigt man vill att det skall vara:)

Robbin bara jobbar och jobbar, men det är inte helt fel när lönen kommer ;) Nu verkar det som om han kommer jobba på borås sjukhus i 3 år framöver, vilket är skönt (slipper åka runt till massa olika ställen varje dag).

Nu skall jag fortsätta röjja här hemma.. Har en disk i diskmaskinen som snart är klar och en tvätt som snart skall hängas upp.. torkat av och dammsugit har jag redan gjort. Man måste ju passa på medans man kan. Om 2 timmar skall jag hämta min älsklingskille på dagis och då blir det full rullle igen.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag vill också ha diskmaskin :-P

2010-08-18 @ 16:29:14
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0