söndag och städning

Det var meningen att Robbin skulle klippa gräset idag.. men det regnade såklart så det blev inget med det. ATTANS ;) !!! Istället så bestämde vi (jag) att vi skulle städa och grejja lite. Vi har diskat och städat , plockat tvätt och vikt tvätt.. dammsugit och allt sådant tråkigt. Jag och Robbin diskuterade faktiskt det där med städning och att hjälpa till med det här om dagen. Han säger att han skäms lite för att han inte hjälper till så mkt med det som han kanske borde. Men jag har aldrig sett det på det viset. Visst kan det vara skönt att ha ngn som hjälper till.. men sen vet jag ju att han hjälper till med det mkt mkt mer än många andra män. Säger jag till/frågar han om han kan göra ngt så gör han (oftast) det. Men sen kan jag tycka att det är skönt att städa själv, då vet jag vart allt är och jag kan bestämma hur det skall se ut. När Robbin städar så har han en tendens att skyffla in grejjer där det får plats även om det inte är där grejjerna skall ligga.. resultatet av detta blir till synes ett fint och städat rum, men om man sedan skall ha ngt så får man leta överallt för att hitta dessa grejjer.. så därför tycker jag att det är bättre att jag städar så får han sköta gräsklippning och sånt.

Igår mådde jag piss..ont i huvudet,halsen och öronen. Det var rätt längesedan jag var så "dålig" men idag är det som bortblåst. Just nu ligger resten av familjen på golvet och leker *myys*.

Idag har vi även eldat lite, det är ganska kyligt på morgonen/förmiddagen .. men tror att vi eldat lite för mkt det är nästan 30grader inne nu..lite vääl varmt kanske hehe.

Måste fundera ut vad vi skall äta till middag idag.. har ingen aning om vad jag är sugen på. Kanske skall göra det enkelt för mig och bara steka upp lite prinskorv och koka makaroner.. hmm.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hehe ja man får vara glad för det lilla ;-)



Nä men det kan ju vara skönt att istället slippa annat som tex klippa gräs.

2010-09-02 @ 12:22:49
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0