tisdag

Jag har precis kommit hem efter en timmes promenad med Belle. Skönt i luften för en promenix. Snart skall jag ta tag i alla räkningar, brukar fixa dem redan den 26e men det hade blivit ngt strul på försäkringskassan så jag fick mina pengar idag ist. Ikväll blir det spinning och bastu :)

Måste börja planera och boka datum till Belles dop snart. Har funderat på att ta det i slutet av okt men jag vet inte riktigt. Sep är det 2 kalas och i okt fyller Robbin år, så slutet av okt el början av nov skulle passa rätt bra just tidsmessigt.. efter det så är det redan jul!! Tiden går så fort.  Måste även bestämma dag för Jonathans kalas, han fyller 3 den17e sep.. han har blivit så stor så fort :)

Nu skall jag tvätta och diska lite.. inte så roligt men det behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0