det senaste

Ja nu blev det ett tag mellan bloggandet igen.. det är så svårt att få tid till att blogga mellan allt som händer. Jag har läst 2 böcker sedan sist och det har varit midsommar. På midsommar var vi på liseberg med mina föräldrar, mina bröder och lilla kusin Alvin.  Jonathan, Belle och Alvin gick med mina föräldrar medans vi äldre gick runt för oss själva. Givetvis träffades vi med 45min mellanrum hela tiden så vi kunde åka lite med barnen och så att jag kunde amma och gosa med Belle. Dom har faktisk ett väldigt fint amningsrum på liseberg. Jag åkte det mesta men hoppade över ngr som jag inte gillar.. typ uppskjutet och höjdskräcken (har åkt dom innan men gillar inte höga höjder). Känns som man har blivit lite vek dom senaste åren när det gäller att åka.. kanonen och balder drog rejält i magen (G-kraften som var nästintill för mkt), men det var kul. Riktigt kul!! Vi åt midsommar smörgåsbord .. mumma :)

Robbin har fått tillbaka jobbet på Bravida.. vi visste ju att det bara var en tidsfråga, men han hamnade i Borås istället för Kinna. Hoppas att han får en firmabil bara.. annars måste vi köpa en till bil. Tidigare samma dag som han fick tillbaka jobbet fick han ett annat jobb, så det var bra att hans gamla jobb inte väntade längre med att höra av sig ;)

Idag har vi badat i jonathans pool.. Belle tyckte vattnet var för kallt.. men Jonathan  busade länge. Har också varit i Borås och shoppat lite. 

På fredag skall jag klippa mig och på torsdag skall Belle till BVC och jag på efterkontroll på MVC och imorgon blir det antagligen Borås djurpark..

Måste komma på vad jag skall köpa till Jonathan i present.. september närmar sig. Min mamma fyller år imorgon och sedan kusin Alvin . Jonathans farmor fyllde år för ngn dag sedan och snart fyller även Elmer år så det är mkt nu..

Och förresten.. vi har fått upp parabolen nu.. bara haft den här hemma (och betalat för kanalerna) i 7 månader HAHA!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja det bara kryllar av födelsedagar tycker jag. jag har angelica 3 juli, celine 6 juli och victor 15 augusti med :-/ och min egen sen strax efter elmer men den kommer jag hoppa över i fortsättningen :-)



låter som ni hade det bra på liseberg och så :-)



HÄRLIGT att robbin fick jobbet tillbaka :-)

2010-06-29 @ 21:06:55
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0