Dagis igen!

Väckte Jonathan imorse och berättade att han skulle få gå till dagis. Det var 2veckorsedan sist och han blev jätteglad :) När vi kom in till dagis så sprang han in till dom andra barnen direkt (jag hann få min "hejdå" puss och kram först). Belle fick såklart också en puss :)

När vi lämnat av Jonathan så promenerade jag och Belle till affären. Jag skippade vagnen och sjalade ist. Det gick väldigt bra, Belle sov hela tiden. Såklart "råkade" jag bara köpa tunga saker som tex potatis, mjölk osv så det bleev en tuung promenad hem. Men som tur varhade jag med mig en ryggsäck att bära en del varor i. Jag kan nog räkna detta som ett träningspass.. skönt, då slipper jag ut och träna ikväll. Det är ju sagt att jag skall börja träna fom idag.

Jag skall försöka få lite sömn nu innan jag hämtar grabben och medans Belle sover. Det blir ju inte så mkt av den varan. Belle äter massor under natten och Jonathan har börjat komma in till oss mitt i natten. Innan sov han ända tills 6-6.30 i sin säng men nu kommer han in till oss vid 3tiden och är ledsen för att det finns spöken under hans säng. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gött med en träningspromenad ;-) Härligt för Tantan att börja dagis igen :-)

2010-05-18 @ 14:41:48
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0