full rulle

Idag var det BVC besök för Belle. 3880g och 53cm lång var hon. Hon växer så det knakar våran lilla flicka. Efter besöket begav vi oss mot Gbg och lek och bus landet.

Jonathans kusin och mormor var också med till Gbg. Barnen + Robbin tyckte att det var vääldigt roligt att leka och busa i 3 timmar. Jag måste erkänna att jag var med och lekte en hel del också. Rutchkanorna gick suuuperfort. Jonathan hade ingen självbevarelsedrift när det gällde att åka kana.. han klättra upp på jättebranta rutchkanor och åkte tom sj ngr gånger. Tror nästan att jag höll på att dö när jag följde efter han upp för en av dem (var tvungen att följa med när barnen klättra runt, vågade inte lita på att dom skulle klara det själva).

När vi kom hem igen var vi vääldigt trötta allihopa, så det blev att ta det lugnt framför tv:n ngr timmar. På kvällen kom lillebror förbi ngr timmar. Kul :) inte så ofta man ser honom nu när han flyttat.

Nu har vi lagt Jonathan (lite väl sent) och Belle har precis vaknat.. så nu väntar en sömnlös natt.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Skönt att komma iväg och aktivera sig lite :-) och superskoj för smågrabbarna! (kanske räknar med Robbin där hehehe)

2010-05-14 @ 22:53:11
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0