full rulle

Idag var det dax att skrivas ut från BB. Robbin var tvungen att åka till jobbet en sväng på morgonen och under tiden skulle jag fixa ordning barnen så vi kunde åka till Borås så fort han kom hem. Jag vaknade när klockan ringde kl 07, men eftersom Belle varit väldigt hungrig under natten hade det inte blivit så mkt sömn för min del så jag råkade somna om utan att sätta larmet på snooze. Typiskt att jag skulle försova mig, vaknade 20 min innan vi skulle åka för att hinna. Det blev rätt stressigt, Jonathan skulle få på sig kläder och äta frukost och Belle skulle ammas och göras iordning. Kom hemifrån 10min senare än tänkt. Påväg in till Borås krånglade bilen lite så vi blev ytterligare lite senare än tänkt. Inte kul att komma försent när man avtalat tid. Tillslut kom jag bara 5min försent och det var inga problem alls.

Belle och jag blev utskrivna från bb. Hon vägde 3420g idag, så hon har gått upp lite från viktnedgången den första dagen. När vi ändå var i Borås svängde vi in och handlade lite leksaker till Jonathan och 2st dressar till Belle.

När vi kom hem var det 2 timmar kvar tills Jonathan skulle till BVC på 2,5års kontroll. Det hade gått jättebra. Han är nu 88cm lång och väger 13kg. Stora killen :)

 Några bilder från första dagen på BB. 3e bilden ser man hur jag såg ut i ansiktet av alla brustna blodkärl jag fick under krystningarna.
Skall försöka få in dom nya bilderna nu under eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Så go liten tjej. Hon är jättelik dig Therese ...och Mathias :-P



Men OJ dina kinder! Men det var ju bra jobbat att du lyckades pressa så pass rejält med tanke på att Belle behövde få komma ut snabbt där i slutet.

2010-05-03 @ 18:20:57
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0