Hektisk förmiddag

Lämnade Jonathan på dagis vid 9. Som vanligt såg han fram emot detta. När jag kom hem la jag in en tvätt i maskinen, kände att jag var tvungen att ta tag i all tvätt som ligger i tvättpåsar i källaren. Har nog 10 påsar med färdigtvättad tvätt i sovrummet som jag också måste ta tag i snart.

Belle var på BVC för viktkontroll, hon hade gått upp bra denna gången med. Hon har nu spräckt 4000g gränsen. 4020 stannade vågen på :) Efter bvc blev det en sväng till kinna. Vi var inne på apoteket och köpte salva till hennes blöjexem. Hoppas att det försvinner nu.. men det är väl inte troligt, det enda som verkar fungera är att vara utan blöja helt och hållet. Vi var inne på barnkammaren och köpte påsar till blöjhinken och det blev ngr hårspännen ,2 hår rosetter och en body till Belle. Rosetterna kan hon ha (det är kardborre fäste på dem) men hårspännerna dröjjer ett tag tills hon kan använda :) Var inne på kappahl och köpte en murarskjorta till jonathan.

När vi kom hem var det dax att hämta storebror från dagis. Klart att det skulle börja åska och regna när vi skulle
gå. Fasen vilken åska det var.. small gäärnet ju.

Har precis hängt upp tvätten och nu tänkte jag ta en dusch, hade vart skönt att få duscha själv.. men det lär väl inte hända. Har ju en son som älskar att duscha/bada och jag har inte hjärta att neka honom när han kommer ner och har tagit av sig kläderna och håller en handduk i handen.

Imorgon är det fredag och helg.. gillar när hela familjen är hemma :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ha med er LCH i tanken om blöjsåren inte vill gå över.

2010-05-20 @ 19:39:37
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0