Helg!

Idag åkte vi till kinna och handlade lite trädgårdsredskap och stövlar till mig och jonathan. Robbin och min far höll på med veden medans jag klippte lite buskar och grillade korv till männen. Det är såå mkt som skall göras i trädgården, men det är inte riktigt prioritet nr 1 så tar det lite när jag hinner.

Kunde inte sova av ngn konstig anledning, för mkt att tänka på tror jag. Var jättetrött när jag la mig men så började jag tänka på hur vi skall göra ordning i huset och trädgården.  Jag kunde inte sluta tänka och fick stiga upp. När jag gått upp så skrev jag ner allt jag tänkt ut och när det var klart var jag fortfarande inte trött så jag gjorde ordning jonathans gamla vagn. I morse fick Belle testa vagnen, hon gillar`t. Jag kom i säng kl 4.30. Belle som hade sovit hela tiden jag varit vaken, vaknade och ville ha mat när jag la mig i sängen. Hon åt 3ggr mellan 4.30 och 8.30 när jag steg upp. Inte mkt sömn inatt alltså.

Nu i veckan har vi varit i gbg hos min farmor och farfar och vi har planterat lite kryddor, sallad och lök.

Resten av dagen blir det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jobbigt när man inte kan sova på natten. Jag är nog som mest kreativ på natten...

2010-05-29 @ 16:22:32
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0