måndag-onsdag

I måndags var nog en av dom värsta dagarna. Vi (barnen och jag) var ute och skulle handla. När vi kom till kassan så fick lilleman för sig att han skulle ha tandkräm och gick och hämtade ngr. Vi skulle inte alls ha tandkräm så jag ställde tillbaka dem i hyllan. Då fick lilleman ett frispel och skreeeeek för kung och fosterland, han stampade i golvet och var helt "galen". Jag hade sagt innan vi gick in i affären att om han var snäll så kunde vi gå in i leksaksaffären efteråt, men efter att han betett sig så illa i affären blev det raka vägen till bilen och sedan hem. Störde mig dock på ngr gamlingar som stod i kön till kassan som tittade snett på mig när lilleman skrek . jag tycker nog att om dom har egna barn så borde dom förstå att det är så ibland.

Väl ute ur affären slutade han skrika och det var inga problem när vi åkte hem. Väl hemma däremot... Han ville ha på sig sin klocka och jag satte den på hans handled men då ville han såklart inte ha den längre och så var det igång igen. Man blir helt tom i huvudet när det är sådär. Som tur är håller det inte i sig så länge,det är väl sådär när dom är i trotsåldern.

Igår var lilleman på dagis och det var såå skönt att bara ligga och mysa med Belle och njuta av tystnaden. Klart man saknar det stora barnet, men det är kul för han att leka av sig med barnen på dagis :) Han hade varit jättesnäll på dagis, det brukar han vara.

Robbin är nu "mellan 2 jobb", men på fredag skall han på anställningsintervju i GBG så vi skall passa på att åka till min farmor och farfar. Det var längesedan nu..

Idag har jag diskat/städat lite och håller på och tvättar. Jag håller på och bakar bröd också, hehe känner mig som en riktig hemmafru ;) Robbin ligger i soffan ;)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh mysigt att hälsa på I och E så de får se lilla Belle också :-) men ja, visst är trotsåldern ljuvlig. :-)

2010-05-26 @ 14:41:11
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0