Måndag

Idag var vi iväg och handlade lite grejjer till bilen. Skall grejja med den imorgon är det tänkt. Vi åkte också in till kinna på jakt efter en sån där tavla där man gör avtryck på sitt barns hand/fot. Jonathan har en sådan tavla så vi tyckte att Belle också skulle ha en. Jonathan gjorde sina avtryck redan när han var en vecka gammal och Belle är 10dagar idag, men det spelar nog inte så stor roll. Jag tror inte att händer/fötter vuxit spec mkt.

Innan vi åkte hem från kinna gick jag in till frisören och skulle se om det fanns ngn klipptid nu i veckan. Det visade sig att hon hade tid just då, så jag klippte och färgade håret. Det blev rätt kort, ungefär 30-40cm åkte av och jag har numera en diskret page. Jag är faktiskt vääldigt nöjd med resultatet :) Robbin gillar det också. Belle sov hela tiden jag klippte mig.

När vi kom hem så kom barnens farmor på besök. Belle fick en jättefin klänning/body och jonathan fick en pippi leksak :) När farmor skulle gå hem så snodde hon med sig Jonathan så just nu är det vääldigt lugnt och skönt här hemma.. men det är nästan för tomt utan våran lille busunge.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gött att klippa sig och åååh skönt för Jonathan att få komma iväg och bara vara lite bortskämd ifred en stund hehe :-)

2010-05-10 @ 23:34:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0