Onsdag

Idag har vi varit i Ullared och handlat. Vi köpte inte så mkt, men det gick på 2000kr iaf. Jonathan fick en western häst.. en häst som han kan sitta på när han leker cowboy med sin pappa ;) Köpte också en present till Jonathan. Annars blev det bara sånt vi behövde.. tvättlappar lite träningskläder och städprylar. Vi skulle köpa påsar till våran blöjhink men dom var slut :( Men det kan vi ju köpa i andra affärer ist. Förresten, jag köpte ju ny hårfön och en hårborste. Måste ju ha bättre sådana nu när jag har frisyr att fixa till varje dag :)

När vi kom hem så städade jag ur vårat städskåp där vi slängt in det mesta (som inte skall stå där), gjorde även ordning i badrumsskåpet. Skiit bra blev det. Gäller bara att hålla detta nu. 

Nu är jag nere i min normala vikt igen +1kg kanske. Magen har gått tillbaka väldigt bra och från sidan ser den ganska platt ut (framifrån med) men kroppen ser ju såklart inte ut som innan... så det blir ju x antal träningstimmar iaf. Till en början blir det promenad 4ggr/v och lite lätt styrketräning och sen får det trappas upp och bli lite tuffare träning.. (detta är tanken iaf hehe).

Vi har gjort Belles hand och fotavtryck idag.. Jonathan gjorde sitt när han var 7dagar och Belle är nu 12 dagar.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Skönt att få röjt lite i skåp och så :-) och KLIPPA SIG! Vill jag med. Ska nog fixa en tid.



Nej kroppen blir ju inte den samma, tex så pressas bäckenet ofta ut som man får bredare höfter och det går inte fixa tyvärr men det är det ju värt :-)



Blev Belles avtryck större? Asså har hon större fötter än tantan hade?

2010-05-12 @ 18:06:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: risi

Fötterna är lika långa om man jämför avtrycken, möjligtvis att belle har ngn mm större. Men hon har längre tår än Jonathan hade, kanske det som gör att dom ser så långa ut.



Ja, suuperskönt att fått fixat lite här hemma och klippningen behövdes verkligen :)

2010-05-12 @ 22:53:05
URL: http://risi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0