Måndag

Idag steg jag upp vid 7tiden. Jag var tvungen att ringa till folktandvården och folksam. I lör kväll slog jag ut en halv tand, inte alls kul. Men tur i oturen så var den tanden redan död (skadad sedan innan) så jag har ju ingen känsel i den. Jag ringde de som hade akut tandjouren denna helgen, och det var viskafors. Fick komma dit och fixa min tand på söndagen kl 10 :) Så nu ser jag inte ut som en luffare längre.. hehe !

Idag har jag tänkt att försöka få en klipptid på drop in.. får se om jag kan hitta ngn som kan passa barnen den stunden det tar. Det är både begravning och dop denna helgen. Kläder till barnen köpte vi nu i helgen. Robbin har nog kläder till både dop och begravning, men jag tror inte jag har ngt direkt passande så kanske måste ut och fixa åtminstone ngn tröja. Skall rota igenom gaderoben innan jag bestämmer mig för att shoppa.

Annars tror jag inte att det blir så mkt gjort idag, funderar dock på allt som behövs göras här i huset.. men det är inget jag kan ta tag i själv. Gräsmattan behövs klippas en sista gång detta året också, men det är bara Robbin som kan köra gräsklipparen (tur för mig ).

Nu skall jag iaf klä på barnen och göra dem och mig redo för att om ngn timma åka in till kinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0