Kallt idag

Svinkallt i huset (16grader), borde kanske tända en brasa.

Jonathan hade jätteont i örat igår och gnällt hela natten. Idag verkade det som om det var borta iaf, han har inte nämnt örat än så länge så jag slipper nog att åka till sjukan (trodde att det kunde vara en öroninflammation).

Idag ska jag tvätta och diska lite. Det är lite stök kvar från kalasen vi hade i fre och lör. Kalasen blev lyckade och Jonathan fick massa fina paket, Tack!

Jag är lite trött idag, satt vaken och kollade på valet igår kväll/natt, hade tänkt att sitta uppe och kolla färdigt men gick och la mig 23.30.

Ikväll blir det spinning. Det ska bli skönt att träna (var alldeles för förkyld förra veckan för att träna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0