Onsdag

Jag och Belle har varit ute på morgonpromenix en timma idag också. Det är helt underbart att starta dagen så.
Jag skulle tvättat igår men orkade inte göra det så det är ngt jag verkligen måste göra idag. Kan inte förstå hur det kan bli så mkt tvätt såå fort.

Igår tränade jag spinning och efter det bastade jag..mmm.. det bästa med hela träningen är att man kan gå in i bastun och koppla av en stund. I morgon blir det spinning+cirkelgym, skall bli intressant att se om det är ngt som passar mig. Jag har ju mina axelskador så det finns säkert en del övningar jag inte får göra, men det ordnar sig nog. Gulligaste Robbin sponsrade mig med ett helårskort på gymmet :) Kanske var det en pik att jag måste träna? nää det tror jag faktiskt inte ;) hehe!

Imorgon bär det av till BVC med Belle, skall bli intressant och se hur vikt och längd ändrat sig sedan sist. Imorgon måste jag också meddela om jag skall gå på föräldragruppen som startar på fredag, och jag har ingen aning om jag har lust att gå.. Har ju så mkt annat så det kan bli stressigt att hinna med, ibland krockar det ju med hämtningen av Jonathan från dagis. Troligtvis så hoppar jag nog över det ist.

Fick kallelse från tandläkaren för Jonathan, han skall dit i okt. Det kommer bli intressant att se om han öppnar sin mun, har en känsla av att han inte kommer att göra det hehe.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Du gick föräldragrupp förra gången va? Jag har gått med båda men det är ju exakt samma grejer nästan så den enda anledningen att gå är ju får att träffa folk så om man tycker att man träffar en massa folk ändå så kan man lika bra hoppa över :-)

2010-09-02 @ 12:19:27
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: risi

Ja, jag gick förra gången. Fördelen är ju som du skrev att man träffar andra.. men jag kan ju lika gärna gå till öppna förskolan isf. Jonathan är på dagis så kort tid och jag och Belle brukar gå en 5km runda efter att vi lämnat han på dagis och sedan brukar vi ha lite mamma-dotter tid tills vi hämtar han... Detta kommer ju inte hinnas med de gånger träffarna är, så jag sa nej

2010-09-02 @ 22:05:06
URL: http://risi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0