En tung dag

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera.. men jag har verkligen inte orkat.
Idag var Farfars begravning. Jag trodde att jag skulle klara av det ganska bra, men jag hade fel.. Det var VÄLDIGT känslosamt. Tårarna rann även de stunder jag inte kände mig speciellt ledsen. Begravningen var jättefin.. blommorna på kistan gick i blått.. havet och himlens färg :) Det värsta var de väl utvalda låtarna som spelades och sjöngs.. bla öppna landskap och så länge skutan kan gå (tror jag den heter). Kommer nog inte att kunna höra de låtarna på länge utan att fälla tårar. Låtarna var verkligen klockrena för att beskriva min farfar.. världens absolut BÄSTA farfar. Nu kan man iaf lägga detta kapitel bakom sig och gå vidare med livet... men jag saknar farfar, men som tur är har jag MÅNGA fina och roliga minnen kvar.. som alltid kommer finnas nära till hands..
Tills vi möts igen... sov gott farfar...
Lite annat: Belle går nu.. och har så gjort i flera veckor.. jätte sött är det att se henne traska runt.. mindre kul för Jonathan som aldrig får vara ifred.
Jonathan åkte hem till farmor efter begravningen och ska sova där med sin kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0