Tisdag

Idag händer det inte mkt här hemma. Dagen började med att ta Joanthan till dagis. Jag passade på att tvätta och diska under tiden han var där. Nu blir det att ta det lugnt en stund innan jag ska börja laga middag. Jag har tänkt att vi ska äta köttbullar i sås och potatis till det.

Igår var vi på badhuset. Måndagar är en bra dag att bada på.. inte mkt folk alls och badhuset öppnar inte förrän kl 13. Belle kryper omkring i vattnet som en galning hehe. Hon är så orädd för vatten som man bara kan vara. Jonathan tycker det är jätteroligt att bada, men han håller sig alltid där han bottnar.

Belle har ju lärt sig ställa sig upp från sittandes och stå en bra stund. Nu kan hon även ta ngt steg och sedan stanna och stå still en stund till. Hon kommer säkert gå snart :) Hon har börjat prata lite också. Hon säger -Mamma och he da (hejdå). Det var några dagar sedan hon började säga riktiga ord. Jag berättade det för Robbin och han ville självklart höra henne prata. Vi försökte få henne att prata ganska länge.. utan framgång dock. Hehe , kanske bara jag som hört i syne ;) Nej, jag hade hört rätt för ngn dag efter fick Robbin höra henne prata också.

I eftermiddag ska Jonathan hem till sin farmor en stund och jag ska åka och träna lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0